Ми взяли для порівняння Кременчук, звичайне місто, навіть не обласний центр, де бюджет на душу населення менший, ніж в Ужгороді: 9 761 гривень на 1 мешканця, коли в Ужгороді 11 111 гривень на 1 мешканця. Бюджет Кременчука за 2019 рік 2,14 млрд на 220 тисячне населення, а в Ужгороді 1,30 млрд на 117 тисячне населення. Проте, різниця роботи “для людей” — велика.
Для порівняння Ужгород vs Кременчук:
Вартість проїзду на комунальному автотранспорті в Кременчуці 2 гривні, для пільговиків та школярів — безкоштовно. Населення в Кременчуці 220 тисяч, кількість перевезених пільговиків у рік 3 млн. чол. і компенсації за пільговий проїзд — 6,2 млн. грн..
Вартість проїзду на комунальному автотранспорті в Ужгороді 7 гривень, для школярів 5 гривень та пільговики безкоштовно (по 1-2 гривні). Населення в Ужгороді 117 тисяч, кількість перевезень пільговиків, мерія порахувала, 5 мільйонів 840 тисяч і компенсація за пільговий проїзд — 32 мільйони гривень.
Тобто, сума компенсації за пільговий переїзд перевищує в два рази, з тим, що 7 гривень за проїзд і 2 гривні — велика різниця.
Ужгород: вартість проїзду на комунальний транспорт 7 грн, на приватних перевізниках 7 грн, площа Ужгорода 40 кв.км.
Кременчук: вартість проїзду на комунальний транспорт 2 грн, на приватних перевізників 4 грн, площа Кременчука 96 кв.км — відповідно протяжність маршрутів вдвічі більша.
Також, в рамках європейської програми «Міський громадський транспорт України», вже в 2019 році Кременчук має 50 нових тролейбусів і повністю оновив комунальний транспорт.
Але жадібність до грошей мера не має меж, родина Андріївих умудрилася контролювати муніципальний транспорт Ужгорода. Коли з 27 нових “Електронів”, на двох маршрутах, які обслуговує новий транспорт, працює лише 11 автобусів. Інші ж «Електрони», закуплені за гроші ужгородців, стоять на АТП родини міського голови. У самому КП «Муніципальний транспорт» кажуть, що їх експлуатувати економічно не вигідно.
Із-за прибутковості маршрутного бізнесу і щоб не простоювали “Електрони”, міськрада придумує нові недолугі маршрути, які їдуть 40 хв-1 годину з пункту А в пункт Б. Чому? Щоб найпопулярніші залишалися перевізнику ПАТ «Ужгородське АТП 12107» — власність родини Андріїва.
Висновок: можна не “краде, але щось робить”, бачимо приклад Кременчука.

Також по темі

В школі № 6 винесли бюлетень.

  Схоже активізувалася технологія “Карусель”. На місці працює