Щороку десятки мільйонів бюджетних гривень витрачаються нібито на ремонт і благоустрій Ужгорода. Але з року в рік наше місто стає все більш занедбаним: жахливі дороги і тротуари, розбиті дитячі майданчики, захаращені прибудинкові території. І це тільки те, що кидається в очі. Хочете знати чому так? Спеціально для Вас ми починаємо серію статей, які розкажуть і покажуть, куди насправді йдуть Ваші податки.

4 березня цього року Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради провело закупівлю (без використання електронної системи ПРОЗОРРО) та уклало договір на будівництво велосипедної доріжки по пл. Б. Хмельницького – вул. Драгоманова в м. Ужгороді з ФОП Пивоваров Т.В. Вартість робіт визначили у розмірі 1 млн 418 тис. 337 грн. Саме стільки коштувала місту та велодоріжка на Слов’янській набережній, яка викликала стільки запитань у соцмережах і якою дехто з нас ходить/їздить. Чи коштує вона цих грошей – нехай кожен сам собі відповість на це питання.

30 липня Департамент міського господарства Ужгородської міської ради оголосив тендер на капітальний ремонт тротуарів по набережній Слов’янській у м. Ужгород. Заявлена замовником очікувана вартість робіт – 12 млн 730 тис. 329 грн, строк виконання робіт: до 1 вересня 2021 року. За результатами аукціону, який відбувся 18 серпня 2020 року, переможцем, а відповідно і виконавцем робіт стало ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ». Капітальний ремонт переможець зголосився виконати трохи дешевше: за 11 млн 202 тис. 689,50 грн. (це якщо вартість робіт у подальшому не буде збільшуватися додатковими угодами).

Що маємо в підсумку? На велодоріжку вже витрачено майже півтора мільйони гривень (1418337,00) грн. Можна витратити ще стільки і заасфальтувати іншу половину тротуару (для пішоходів). І досить. Всіх влаштовує: пішоходи ходять, велосипедисти їздять. Лавиці є, сміттєві урни теж. Навіщо цей «зайвий» залишок – 9784352,50 грн – майже 10 мільйонів теж закопувати в землю? Чи це чийсь заробіток?

За 9,7 мільйона гривень можна зробити з десяток внутрішньоквартальних проїздів і територій або облаштувати 30 дитячих майданчиків. І це тільки цифри одного тендеру. Мешканці міста добре знають, в якому жахливому стані знаходяться більшість доріг, проїздів, прибудинкові території та інші інфраструктурні об’єкти біля їх будинків. Здорового глузду в цих перевитратах немає – просто хтось хоче заробити.

Незрозуміло, чим так пишається Богдан Андріїв, коли на своїй особистій сторінці в Фейсбук, у День Незалежності України рекламує свіжозаасфальтовану велодоріжку на Слов’янській набережній. Зроблена вона нашвидкоруч – тому однозначно будуть питання щодо якості. Андріїв зробив її з власної ініціативи? Ні! Під тиском громадськості і постів у соцмережах. Наприкінці літа. За чималі кошти.

Місто із мільярдним щорічним бюджетом мало б ставити собі за мету будівництво нової школи і садочка. Не зразу, звісно, але за 5 років можна було побудувати. Натомість досягненням 5-річки і показником ефективності міської влади є велодоріжка: важливий інфраструктурний проект для райцентру із 7 тис. мешканців, але не для міста обласного значення на кордоні з Європою.

І наостанок інформація для роздумів. Ми нічого не стверджуємо, просто наводимо дані, які є у відкритому доступі.

Також по темі

Мер Андріїв через 5 місяців після виборів передумав повертати приміщення, викрадене у ОСББ, як обіцяв перед виборами.

Міська влада в собі Управляючої міським майном, Тетяни