Найприбутковіші та найбільш завантажені маршрути №1, 10, 15, 21, 6, 7, 14, 8, 58 продовжують роботу зі старим автопарком. Щоб ужгородці не задавали багато питань — для нових “Електронів” малюють нові штучні маршрути.
Ще одним «досягненням» Богдана Андріїва в сфері громадського транспорту є запровадження нового маршруту №38 «Чорновола-УжНУ» (через Можайського-Петефі-Франка). Чудово, але ужгородці давно і слушно запитують: «Чому комфортні «Електрони» Андріїв не ставить на найбільш завантажені маршрути?».
Щороку з міського бюджету списують мільйони на компенсацію за пільгові перевезення саме на ці популярні маршрути, які обслуговують діряві маршрутки з мерського автопарку. На 2021 рік закладено виплатити з бюджеті міста 32 мільйони гривень.
Справа в тому, що їх обслуговує фірма, близька до родини Андріївих — АТП 12107. Вони коротші і популярніші. Це дозволяє економити на пальному, запчастинах, робити більше «ходок», відтак, більше заробляти. А в цей час комунальні «Електрони» їздять напівпорожні довжелезними маршрутами, намотують кілометраж і жодним чином не спростили життя ужгородцям.
І ще одне: чим більше пасажирів на маршруті – тим більше компенсацій з міського бюджету можна отримати з міського бюджету. Тож поки Андріїв при владі, ні 27, ні 50, ні 75 нових автобусів ситуацію з пасажирськими перевезеннями в місті не вирішать. Сім’я Андріївих і далі зароблятиме десятки мільйонів на перевезеннях, а ужгородці – возитися в іржавих душогубках.

Також по темі

Мер Андріїв через 5 місяців після виборів передумав повертати приміщення, викрадене у ОСББ, як обіцяв перед виборами.

Міська влада в собі Управляючої міським майном, Тетяни