У четвер, 20 серпня, в Ужгородському прес-клубі відбудеться представлення соціологічного опитування, проведеного Закарпатським інститутом політичних досліджень на замовлення торгової марки «Ківі Карпат Стратона».

«Мене, насамперед, цікавить об’єктивна інформація», – говорить Генріх Стратон, власник торгової марки. Нині на сайтах, в соціальних мережах публікуються різноманітні рейтинги, але, здебільшого, замовляються вони зацікавленими політиками та їх штабами і тому не можуть бути вільними від політичних інтересів. «Оскільки у мене немає конкретного політичного інтересу, але є можливість профінансувати опитування, принаймні в Ужгороді, то я вирішив зробити це та поділитися з громадськістю отриманими результатами».

Зазвичай в розвинених демократіях це роблять ЗМІ, але в наших умовах вони самі потребують допомоги, тому допоможу, чим можу. Адже всі бажають бачити реальність не у спотвореному вигляді та здійснювати вибір, користуючись об’єктивною інформацією і про політиків, і про суспільство, і про умови, в яких ми живемо. Як закликає один відомий ужгородець на своїх білбордах: «Боже – допоможи Ужгороду». «Але я думаю, що ми можемо собі допомогти самі, звужуючи коло обману навколо політики», – завершує Генріх.

https://zakarpattya.net.ua

Також по темі

Мер Андріїв через 5 місяців після виборів передумав повертати приміщення, викрадене у ОСББ, як обіцяв перед виборами.

Міська влада в собі Управляючої міським майном, Тетяни